Escola de Lleure

Chiqui-Music

Chiqui-Music

Cicle Infantil

Monitora: Laia Pujol

CHIQUIMUSIC: Desenvolupament de la sensibilitat musical dels infants a través de la cançó, el moviment i els instruments de petita percussió. Aprofitar la música per treballar l’emoció, la capacitat creativa, la relaxació i el desenvolupament motriu alhora que s’introdueixen els conceptes musicals elementals.

GUITARRA

GUITARRA

Nova Activitat Curs 2015-16

Alumnes de 1r. fins a 6è

 

Guitarra: Iniciació a la tècnica de la guitarra, aprenentatge de melodies i acords amb grups reduïts.

Per aquesta activitat extraescolar els nens hauran de portar una guitarra espanyola.

Per poder realitzar aquesta activitat ha d’haver un mínim de 10 alumnes.

FUTBOL SALA (prebenjamí – benjamí – aleví)

FUTBOL SALA (prebenjamí – benjamí – aleví)

Nova Activitat Curs 2015-16

Cicle Inicial, Cicle Mitjà i Cicle Superior

Entrenador/Monitor: Abel Crespo i Erica Cobo

Tres categories:

Prebenjamí (1er i 2on)

Benjamí (3er i 4at)

Aleví (5è i 6è)

FUTBOL SALA: Iniciació als aspectes elementals del futbol sala: aprenentatge i respecte de les regles i normes del joc, treballar la tècnica individual a cada entrenament tenint en compte un plantejament individual per cada jugador. Fora de l’aspecte esportiu utilitzarem el futbol sala com una eina d’aprenentatge dels valors humans i socials que faran créixer el jugador dins i fora del camp.

 

GINKAJOCS ANGLÈS

GINKAJOCS ANGLÈS

Nova Activitat Curs 2015-16

Cicle Infantil

Monitora: Mariana Adzic

GINKAJOCS: Es tracta d’una activitat on es treballa el joc i a la vegada aprenem anglès des d’una manera molt lúdica. Aprenem un anglès bàsic, paraules bàsiques com són els colors, els números, els noms dels animals, i a la vegada paraules per comunicar-nos.

 

ZUMBA KIDS

ZUMBA KIDS

Cicle Mitjà i Cicle Superior

Monitora: Beatriz del Socorro

ZUMBA KIDS:  Fomentar l’esport com a recurs lúdic, per tal de que l’infant relacioni esport i diversió. Descobrir, mitjançant la dansa, nous mètodes per tonificar i fer exercici cardiovascular, així com conèixer de primera mà, ritmes llatins i aeròbics.

Bàsquet

Bàsquet

P5 (infantil)

Monitora: Erica Cobo

BASQUET: Desenvolupament de les habilitats motrius necessàries i les normes bàsiques per a realitzar aquest esport. Fomentar el treball en equip i la participació cooperativa els ajuda a obrir-se i valorar els companys. Aprendre i tenir disciplina també és un joc divertit!

Dansa

Dansa

Cicle Infantil i Inicial

Monitora: Beatriz del Socorro

DANSA: Desenvolupament de l’aparell psicomotor dels infants i de la seva flexibilitat, així com la adquisició de la tècnica bàsica de ballet i la dansa clàssica. Fomentar l’oïda musical i l’expressió corporal, tenint un seguiment i un plantejament individual, per a cada infant.

Dibuix Artístic

Dibuix Artístic

Cicles Inicial, Mitjà i Superior

Monitor: Elena del Hoyo

DIBUIX:  Desenvolupar les competències bàsiques del dibuix: Proporció, encaix, volum i perspectiva mitjançant el treball al natural i a l’aula. Aplicació dels conceptes anteriors al treball del retrat, la figura humana, el bodegó i el paisatge amb tècniques seques ( grafit, carbonet, pastel), aquarel·les i tècniques mixtes.

Esports

Esports

Cicles Inicial, Mitjà i Superior

Monitor: Abel Crespo i Erica Cobo

MULTIESPORT: Desenvolupament de les habilitats motrius a l’hora que es treballa la cooperació i la competitivitat sana. Seguir les normes del joc els ajuda a madurar i a establir uns hàbits saludables.

Funky

Funky

Cicles Inicial, Mitjà i Superior

Monitora: Beatriz del Socorro

FUNKY:  Descobriment de nous estils i branques dins de la Cultura Hip-hop. Potenciant les habilitats de cada infant, des de les del aparell Psicomotor, com les actituds artístiques davant un espectacle. Fomentar el sentiment de pertinença, així com l’oïda musical i l’expressió corporal.

Hip-Hop

Hip-Hop

Cicles Inicial, Mitjà i Superior

Monitora: Beatriz del Socorro

HIP-HOP:  Descobriment de nous estils i branques dins de la Cultura Hip-hop com son, el Ragga Jam, Dancehall, Locking, New school o Old School, inclús Break Dance. Potenciant les habilitats de cada infant, des de les del aparell Psicomotor, com les actituds artístiques davant un espectacle. Fomentar el sentiment de pertinença, així com l’oïda musical i l’expressió corporal.

21 Elements trobats